Buhalterinė Sistema

Tai specializuota programinė įranga, skirta įmonių finansiniams procesams automatizuoti ir juos valdyti. Pasirinkus automatizuoti šią verslo sritį išvengsite klaidų skaičiaus, padidės tikslumas, bei galėsite realiu laiku stebėti įvairius finansinius parametrus.
Buhalterinės sistemos sujungimas su elektroninėmis parduotuvėmis
Ši sistema dažniausiai yra integruojama su internetinėmis parduotuvėmis. Pasirinkus šį sprendimą, klientui užsisakius prekę, matysite ar apmokėjimas jau gautas, ar pervesta suma nėra per maža, ar per didelė.
Informacija apie pardavimus ir prekių atsargas automatiškai sinchronizuojama tarp elektroninės parduotuvės ir buhalterinės sistemos. Pavyzdžiui, kai tik parduodate kokį nors produktą, informaciją apie tos prekės likutį automatiškai atsinaujina tiek internetinėje parduotuvėje, tiek pačioje buhalterinėje sistemoje. Tai puikus būdas, norintiems sutaupyti laiko - įvedus kainą ar likutį į buhalterinę sistemą visi duomenys automatiškai atsinaujins ir virtualioje parduotuvėje.
Šis e-sprendimas optimizuos Jūsų verslo procesus bei klientams pateiks naujausia informaciją apie produkto kiekį ir kainą. Jeigu norite optimizuoti daugiau verslo procesų, apžvelkite šias Adisoft siūlomas Verslo valdymo sistemas:
- Pastatų valdymo sistemos
- Sąskaitų išrašymo sistema
- Sutarčių pasirašymo sistema
- CRM programa
- Dokumentų valdymo sistema
- Sandėlio valdymo sistema
- B2b sistema
- Elektroniniai duomenų mainai (EDI)
- Odoo programa
Galime suintegruoti visas VVS sistemas. Jei sunku nuspręsti, kuri sistema Jums yra tinkamiausia, susisiekime, aptarsime Jūsų poreikius ir pasiūlysime geriausią sprendimą.